kaip.tik.ten del.icio.us Barcelona

2011.11.28, 21:52

Tai štai, buvau Barcelonoje.  Gražu ir šilta. Visi matė, kad užsienietės, nes trumpom rankovėm buvom. Pasiėmiau autobusiuką, beveik viską mačiau.  Kitą kartą tai jau tikrai viską apžiūrėsiu, įskaitant VISUS muziejus.

Mano dvi kolegės labai bijojo skristi, dar niekada man neteko patirti tokių nuotykių, kai šalia sėdi dvi taip bijančios, kad nuolat klausinėjo: Agne, o tau lėktuvas gerai kyla? Ar tau atrodo, kad čia normalūs garsai? Viskas ten gerai, bet kai šalia tokios baimės, tai tikrai ne itin malonu  buvo skristi.

Jau kitą kartą, tai tikrai viena sėdėsiu.

Be to, suradau restoraną, kur prieš du metus su vengru kolega vakarieniavom, bet kadangi mano dabartinėms kolegėms nepatiko interjeras ir taip, kaip atrodė ta zabiegalkė, jos nesusigundė ir mes ten neužsibuvom. O man vis dar tas aštunkojų skonis niamu niamu niamu.... Bet nėra to blogo, kas neišeitų į gerą, keptas paprikėles ragavau orouoste.

Ir jo... pasivaikščiojus parduotuvėse supratau, mano lofte, bus šviesu ir ryšku. Geltona, oranžinė, raudona, žalia ir pan. JOkių juodų ir rudų, tik ryškios spalvos. Na gerai, jei bus butas, tada būsiu gal kiek santūresnė.

Ir jo, širdelę skauda ir labai. Ir žinau, kad nieks kits čia nekalts mergužėle tu pati... bet taip abidna, scenarijus kartojasi identiškai. Bet juk neprarandu vilties, viskas juk turi būti geryn ir geryn. Neįmanoma, kad aš esu tik tarpininkė, atsisakau patikėti, kad mano karma tokia.

Viskas vis geryn ir geryn...

kaip.tik.ten del.icio.us Dagne

2009.09.08, 11:55

Šiandien 5:00 išgirstu orouoste, oooooo juk čia klaida, Jūsų vardas ne toks įrašytas.....(bilietas užsakytas per LV, o ten yra vardas Dagne).

Bet kadangi tik viena raidele skiriasi į lėktuvą patekau.

9:00 viešbutyje Budapešte, atsiprašome, bet Jūsų registracijos nėra šiai dienai, tik nuo rytojaus...

10:00 "Sorry for inconvinience caused, as compensation we would like to provide you room with view to river"

Aną kartą man pasakė, visuose trijuose ofisuose yra žmonės, kuriems su bilietais ir rezervacijomis visuomet kas nors atsitinka. Agne atkleisk, bet iš Lietuvos tai esi tu:)

kaip.tik.ten del.icio.us Klaida

2009.09.03, 09:50

Vietoj to, kad jau vakar vakare buciau Vilniuje, siandien sedziu Rygos ofise.

Vakar Kopenhagoj man buvo sokas, i ja atskridau tai is Vilniaus, bet nepasiziurejau, jog atgalinis bilietas nupirktas i Ryga......

kaip.tik.ten del.icio.us atostogos

2009.05.06, 16:27

Atostogos visada yra gerai, man patinka, ypač kai jos buvo tokios laukiamos.

Kaunas-Skrydis-Stanstedas-Londono Viktorijos stotis-211 autobusas ir aš jau..Starbucks coffee  zabegalkėj.

Draugės laukiau porą valandų, užsisakiau viduj gerti Caffe Late, su kuo ir sveikinu save, nes atnešė tokį apskretusį puodelį, jog aš turėjau jį su šlapiomis servetėlėmis nusivalyti. Užsisakiau mėlynių pyrago, su kuom ir vėl sveikinu save, nes buvo reto šlykštumo.

Aplankyti trys muziejai. Niekad nebuvau stovėjusi valandos prie muziejaus durų, kad į  jį patekti. Teisybę dėstytojas sakydavo per paskaitas, ten buvo verta užsukti. Dar viename išbandžiau žemės drebėjimo imitacinį kambarį, nieko nepasakysi, įdomu. British muziejuje be prisivogtų Egipto gėrybių dar teko pamatyti Iraniečių parodą.

Gimtadienio dieną einu aš Oksford street ir Dominion teatro afišoje matau, kad yra Queen We Will Rock You šou, taigi 2.30 pm vietos laiku aš jau salėj, sėdžiu viena 5 eilėje, nes kažkokiu tai mistiniu būdu, salė pilnut pilnutėlė, o penktoje eilėje tik ašJ

Nerealus renginys, nes visą laiką buvo galima niūniuoti ir dainuoti. Akustika, šviesos efektai ir kt. padarė savo.

Dar buvo Bliūzo klubas, kur siela atsigavo ne tik nuo muzikos bet ir nuo alaus,  COCO klubas, kuris įrengtas senoviniame teatre, kur ložėse įrengti staliukai, o pačias ložes prilaiko vyrų kolonos, parteryje padaryta šokių aikštelė. Įėjau ir apšalau nuo vaizdo, nes bais jau gražu buvo.

Vieną dieną, kai žiauriai pavargusi sėdėjau ant suolelio Hyde parke ir užmigau, jaučiau, kad kažkas lipa ant manęs, sukaupiu drąsą, atmerkiu akis, o ten... jomajo voverytė. Tipo jau turėjau aš jai ten duoti ką nors paėst.

Vienu žodžiu superinės atostogos.

Aha, dar pabaigai darbo susitikimas buvo, ko pasėkoje aš peršalau viešbutyje ir pasigavau lakūnarinę anginą.

kaip.tik.ten del.icio.us Be antraštės

2009.01.25, 17:55

Kaip sakoma su vėjeliu:) Paskutinį paskutiniausią kartelį, daugiau nebus,  bus dar "šustriau":) -šis sakinys buvo vakar ,o šiandien.....

updated:

Taigis, nuvažiavus į orouostą sužinojau, jog.... Maskvos Vnukovo orouostas neturi tranzitinės salės, dėl to reikia vizos. Taigis, nieko neliko, apsisukau ir išėjau. Ne be reikalo vakare toks nerimas buvo, galvojau, kažkas ne taip, daiktai nesideda, viską užmirštu, o čia - še tau boba devintinės, vizos reikia.

Be vėjelio

kaip.tik.ten del.icio.us Serbija

2008.08.28, 16:30

-Agne?

-Taip

-O aš maniau iš  pavardės ir vardo, kad esate vyras (galvok daugiau)

Wellcome to Serbija, prasideda 5 dienų pasibuvimas Gučoje. Vilnius-Prague-Belgrade-3 val su autiku ir Guča.

Guča- kur jau 48-us metus iš eilės vyko Sabor Trubača. Tokio bardako nesu mačiusi, beje nukirst rankas tiems, kas pardavinėja dūdeles, nes „pripampę" žmonės įsivaizduoja, kad jie kietesni už tikrus orkestrų grojikus ir pučia dūdeles, kur reikia ir kur ne.

Daug vyrų be dantų, ta nuotrauka esanti www.guca.co.yu visai nemeluojanti, veikiausiai karo pasekmė.

Vienoje gatvės pusėje kavinė, kavinėje trys orkestrai prie skirtingų stalelių aplipę valgytojus jiems groja, kitoje gatvės pusėje irgi kavinė ir ten tas pats. Maniau, dūdų atsiklausiau visam gyvenimui, nebūtų taip blogai, bet ne tie entuziastai, kurie dūdų prisipirkę dūduoja kur reikia ir ne. Gatvėse ant iešmų virš laužo sukasi daug daug kiaulių ir avyčių, niekad nesu to mačiusi, tai padarė įspūdį.

Gatvėje mugė, eina orkestras ir groja, aplink žmonės šoka, geria ir dūduoja su tom mažikėm , kur reikia ir kur neJ

Beje, 5-ios dienos grojimo, atbukina žmogų.

Niekur dar tiek nesu mačiusi, kad tiek daug vyrų taip šoktų, tik išgirsta muziką ir pradeda trypti. Dragie Moje Dobrij Večer ir švilpia stadionas, gros Boban Markovič ir klykia stadionas, ir dūduoja su dūdikėm kur reikia ir kur ne. Per priedainius pilsto alų ant visų, kaip pas mus šampą per kokias varžybas.

Čigonai  TOI TOI tualetuose biznį darė 30 Dinarų ėmė, bet atidarydavo duris ir dar tulikinio įgrūsdavo

Į Šargan Eight važiavome kalnų serpentinais, nežinau kas su manimi darosi, tik pradeda važiuoti ir aš jau miegu, nes nesugebu išlipus atsakyti į klausimą: Have you enjoyed the trip. Šūdas pramiegojau kalnus, atgal tas pats užmiegu, vežant į Belgradą užmiegu, skrendant pražiopsau maistą nes užmiegu, miegančioji gražuolė pasidariau.

Kusturicos kaimas fainas, ten pasirodo viešbutis įsteigtas ir naktis apie 70 eurų išeina, gatvės įdomios Nikitos Michalkovo, Felinio, Brus Lee ir tt.

Pas šeimininkus (kai pasakiau, kad esu iš LT, iš kart pradėjo vardinti Sabonis, Marčiulionis, Kurtinaitis ir tt.) name nakvojo dar keturi anglai, amerikiete, izrajelietis, šveicaras, ir aš. Visi mokinom amerikietę, kaip reikia orouostuose apgauti ir rankinį bagažą prikrauti daugiau nei galimaJ

Jei bent būčiau panaršiusi internete  apie Belgradą, būčiau turiningiau praleidusi paskutinę dieną, kitam kartui žinosiu. Kalba nesunki, miksas lenkų, ukrainiečių, rusų, suprasti įmanoma.

Vien žo, pamiršusi, kad esu išsikeitusi n eurų, juos visus Dinarų pavidalais parsivežiau namo. Gal kas į Serbiją? Sakė 50-jam festivalyje gros apie 300 orkestrų. Manau lėktuvu neverta skristi, nebent laiką taupant, kaip šiuo atveju, bet kitam kartui pasiplanavus kelionęę po visą tą regioną su mašina būtų daug ką pamatyti.

kaip.tik.ten del.icio.us Atostogų belaukiant

2008.03.08, 16:15

Ukrainoje buvo fainai, visas dvi savaites praleidau, su kuo ir sveikinu save. Iš Kijevo važiavau su mikruške, kadangi man patinka toks kontrastas, kai mikruuškė sukriošusi, kaip sena gelda, bet  viduje yra DVD leistuvas ir rodo filmus. Mačiau "Ale Pelenė, rusiškas variantas", nieko toks, netgi kai kuriose vietose juokingas.

Ternopilyje belaukiant traukinio nuo 18.00 iki 23.38 teko 4 valandas praleisti restorane. Nieko toks "Europa" vadinasi. Kuo man patinka UA, nes ten populiaru, Jievro style, Jievro taksi, ir viskas kas nuo žodžio Jievro.

Traukinyje gi, atsitiko toks dalykas, kupė iš vidaus užsikirto ir niekaip negalėjau išeiti iki pat aštuonių ryto, kol neatėjo palydovė. Truputuką nerimas užpuolė, kai pagalvojau, ką darysiu... Iš vienos pusės tas duris, koja įsirėmus tas duris bandžiau atidaryti. Ko tik aš nedariau ir to nedariau ir ano. Viena buvau, tai veiksmų laisvė buvo.

Tai štai atostogos ant nosies, išvažiuoju į Paryžių, bandysiu reabilituotis Paryžiečių akyse po praeito karto. Tada savaitė šiaip, dar nenusprendžiau, o tada visas grožis darbe ir keturios savaitės kelionių link UA, tame tarpe truputėlį Rygos.

Aha ir jau visai man, buto klausimas pakibęs, nežinia kuda padatsca, komu otdatca ir milijoną laimėjau ne aš.

O beje, per Viasat per INTER+ kanalą (UA kanalas) rodo serialą, kaip ir UA per TV "Začiarovania kochania". Kaip sakoma, nepamiršo manęs UA ir pasveikino šiandien su "Prazdnekom vesni".