kelionės, Marselis-Genuja

MG #14

Kelias nuo Sanremo iki Laigueglia. Sanremo prasidėjo puikus, netgi, sakyčiau, prabangus, dviračių takas, kuriuo važiavome apie 27 kilometrus. Dvirtakis baigėsi pusantro kilometro vien dviratininkams skirtu tuneliu. Vienas malonumas važiuoti tokiu taku šalia Ligūrijos jūros. Pakeliui pravažiuojame miestelį skambiu pavadinimu Imperia. Vaizdai nuostabūs. Už Imperijos serpantinai ir apie 350 metrų pakilimas.

Nespėjus išvažiuoti iš Sanremo užklumpa vidurvasario liūtis, laiku suspėjame pasislėpti autobusų stotelėje. Pusvalandį smagiai lyja, po to išlenda saulė, galima ramiau važiuoti toliau.

Visą dieną važiuojame panašiu ritmu: nuo kalno nusileidžiame į miestelį, iš miestelio išvažiuoji ir kopi į kalną. Primena prieš du metus pravažiuotą Juodosios jūros pakrantę Turkijoje. Tik pakilimai ne tokie statūs ir ne tokie ilgi.

Ilgokai ieškome kempingo. Keliuose administratoriai krato galvas, kai pasakome, kad tik vienai nakčiai; kiti visiška visatos šiknaskylė; vienas itin brangus (37€!!!), taip važiuojame tolyn į kiekvieną kempingą. Stojame miestelyje Laigueglia, kempingas prie vargingesnių, o pagal kainą būtų galima priskirti prie brangesnių. Ką jau padarysim, imam. Kai esi atvažiavęs į itališką Palangą, tenka susitaikyti su tuo ką gauname.

Vakare sėdime ant jūros kranto, kas skaito, kas klauso muzikos. Vėliau vaikštome po miestelio senamiestį – siauros gatvės, daug restoranų, mažai žmonių.